Рима і гра слів: 5 порад, як придумати незабутню назву для свого бізнесу
Джерело:
EntrepreneurПравильна назва компанії змушує вас на секунду зупинитися. А, якщо ви ще й запам'ятали назву з першого разу, - вона ідеальна. Як створити таку назву, читайте далі.
У статті з Journal of Advertising виділили такі особливості, які покращують розпізнавання назв бренду:
- Рима;
- Незвичний правопис;
- Ономатопея;
- Перша буква – тверда приголосна;
- Гра слів.
Корисно Відкрили магазин чи проводите акцію: як повідомити про це нових клієнтів
5 порад для назви
Рима
Вірші легко запам'ятовувати, тому що вони римовані. Якщо у назві бренду є рима – це вже перший крок до успіху. Цей прийом особливо поширений серед брендів, орієнтованих на споживачів. Прикладами таких назв є:
- YooHoo;
- FireWire;
- 7-Eleven.
Незвичайна орфографія
Англійською правильно писати Craft. Але така назва мало кого привабить, адже у ній немає нічого особливо. Якщо ж замінити першу букву 'c' на 'k', то назва стає набагато цікавішою – Kraft. Дослідження говорять, що незвичайні написання можуть зробити ім’я більш незабутнім.
Тенденція незвичних правописів була поширеною в середині 20 століття і тепер знову стала звичною, особливо в Інтернеті. Дефіцит URL-адрес спричинив цю тенденцію серед стартапів. Деякі приклади включають:
- Digg;
- Flickr;
- Reddit.
Ономатопея
Це складне слово, але ідея за ним зовсім проста. Назва бренду може прямо представляти те, що компанія продає. Наприклад, компанія Мяу! продає корми для тварин. Такі назви краще запам'ятовуються і не виникає питань, а чим же ж компанія займається.
Щоправда, такі назви можуть згодом обмежити розвиток компаній. На приклад, компанія Amazon починалася як онлайн-бібліотека, а переросла у інтернет-гіганта з продажів всього. Засновник Джефф Безос це передбачав, тому й обрав назву, не прив'язану до книг.
Початковий твердий приголосний
Згідно з дослідженням, слова, що починаються з твердих приголосних (т, к, п, д, ґ, в), запам’ятовуються більше, ніж слова, що починаються з голосних або м’яких приголосних. Вони також вважаються сильнішими.
Гра слів (каламбури)
Гра слів (або каламбур) – це коли деякі слова звучать однаково, але мають дуже різне значення. Прикладами є Bread Zeppelin, Wok This Way та Nin Com Soup. Та потрібно бути обережними з грою слів. Вона може привернути увагу, але чи зіграє це на руку компаніям – вже інше питання.
Повторення
Однієї назви недостатньо. Автори матеріалу радять якнайчастіше повторювати цю назву своїм потенційним клієнтам – у рекламі, на телебаченні, у новинах чи на презентаціях продуктів. Адже навіть складну назву люди запам'ятовують, якщо вона постійно перед очима.
Як дізнатися більше про свого клієнта, щоб зробити саме ту пропозицію, яка йому відгукнеться? Побудуйте портрет ідеального клієнта та розширте наявну базу контактів завдяки Віg Data-технологіям від Київстар Бізнес.