Пандемія не завадила: BSH досягла рекордного обороту за більш ніж 50 років існування
Компанія BSH у 2020 році збільшила оборот на 5,3% – отримала 13,9 мільярда євро. Представники підприємства зазначили, що значне зростання відбулось в усіх регіонах, зокрема в продуктових категоріях.
Компанія досягла найвищого річного обороту за свою більш ніж 50-річну історію.
До теми Наперекір пандемії: компанія Lamborghini вразила рекордним прибутком у 2020 році
У компанії вважають, що успіху BSH сприяли такі фактори:
- підвищення глобального попиту на високоякісні побутові прилади;
- сильні бренди;
- цифрові інновації;
- професійне обслуговування клієнтів.
Доктор Карла Крівет, яка є головою правління BSH, зазначила, що саме завдяки надзвичайній наполегливості колег у всьому світі вдалося успішно подолати виклики глобальної пандемії.
У нашій галузі спостерігалося значне зростання, адже споживачі стали проводити більше часу вдома і на кухні. Наш сильний продуктовий асортимент, інноваційні продукти й цифрові рішення дали нам змогу задовольняти бажання і очікування споживачів,
– зауважила Карла Крівет.
Зростання в усіх регіонах
У компанії запевнили, що усі регіони значно підвищили загальні доходи від продажу.
Зверніть увагу Призначили нового очільника Bosch в регіоні, куди входить Україна
До прикладу, BSH зросла на 4,8% у регіоні Європи. Також оборот значно збільшився у:
- Німеччині;
- Великій Британії;
- Північній Європі.
BSH отримала додаткову частку американського ринку, досягнувши показника зростання обороту на 7,7%. Це вище середнього, у порівнянні з попереднім роком. Особливо великим був попит на холодильники та посудомийні машини.
В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці оборот зріс на 5,3% від рівня попереднього року. Відомо, що вплив пандемії був помітний у Китаї лише в лютому – вже у травні почалося суттєве покращення ситуації. У цьому регіоні був попит на посудомийні машини.
Тепер компанія BSH планує суттєво розширити свій бізнес на ринках Індії та Африки, адже там зросли продажі.
Попадати в очікування клієнтів та бути з ним на зв'язку – прагнення будь-якої компанії. Київстар Бізнес рекомендує: не втрачайте жодного дзвінка клієнта із Віртуальною мобільною АТС, фіксуйте його шлях у CRM, поєднуйте ці системи та робіть очікувані клієнтом пропозиції за допомогою таргетованих SMS розсилок.