Хакерські атаки на GLOVO: компанія відреагувала та пояснила ситуацію
Компанії стало відомо про хакерську атаку однієї з систем ще 29 квітня. Це трапилось через використання старої адміністративної панелі інтерфейсу. Компанія запевнила у серйозному ставленні до безпеки даних.
Представники GLOVO запевнили, що після виявлення підозрілої активності будь-який подальший доступ одразу заблокували. Також застосували додаткові заходи, необхідні для захисту платформи.
До теми Хакери виставили на продаж викрадені дані користувачів GLOVO
"Незважаючи на те, що зловмисник впродовж короткого проміжку часу мав доступ до реквізитів IBAN та індивідуальних податкових номерів, ми можемо підтвердити, що дані кредитних/дебетових карток не були відкриті, оскільки ми не зберігаємо таку інформацію, а всі паролі є зашифрованими", – пояснили у GLOVO.
Представники наголосили, що компанія серйозно та відповідально ставимося до безпеки даних. Наразі активно розслідують ситуацію.
Наш відділ безпеки проводить повний аудит щодо захисту та цілісності нашої бази даних,
– сказали в компанії.
Також GLOVO звернулась до Іспанської агенції із захисту даних Agencia Española de Protección de Datos.
Довідка. Повідомлялось, що хакери хочуть продати викрадену інформацію GLOVO за 85 тисяч доларів США.