Хаос-менеджмент: що робити, коли "все пішло не так"

30 жовтня 2024, 16:30
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

З кожним підприємцем траплялися ситуації, коли все пішло геть не за планом. І важливо знати, як діяти у час кризи, щоб не лише мінімізувати негативні наслідки, а й здобути досвід, який в майбутньому стане конкурентною перевагою.

Навіть коли все йде не за сценарієм – це не причина відпускати ситуацію на самохід, розповідає Бізнес 24. Куди важливіше залишатися сконцентрованим та активно рухатися до повернення контролю. 

Буде цікаво Автономія працівників: чому тренд важливий і як провести "червоні лінії"

Разом зі Škoda розповідаємо про перевірені методики, які можуть стати дієвим партнером у кризових ситуаціях та подолати зону турбулентності з меншими труднощами.

Прийняти ситуацію і встановити пріоритети

Варто прийняти той факт, що швидко все повернути під контроль не вийде. Ба навіть більше – поспішні та гарячкові рішення можуть ще більше погіршити ситуацію. 

Кожен виклик веде до зростання / Фото Freepik 

Для того, щоб мінімізувати ризики, потрібно правильно розставити пріоритети та ліквідувати джерело "пожежі". Лише після цього можна робити аудит наслідків та поступово їх долати. 

Залучати команду 

У часи криз важливо не просто розповісти всім про ситуацію, а й заручитися підтримкою та енергією кожного учасника колективу. Спільні зусилля та енергетика – хороший рецепт у будь-якій ситуації, а особливо тоді, коли все пішло шкереберть. 

Спільні зусилля дають кращий результат / Фото Freepik

Коли колектив відчуває відповідальність та можливість впливати на ситуацію, то рівень залученості досягає максимальних показників. Головне – наважитися на цей крок та не грати роль супергероя. 

Слідкувати за можливостями 

Кожен знає, що у складні часи народжуються гарні ідеї. Так, коли ситуація критична, буде не до цього, проте кілька хвилин на коротку ретроспективу та аналіз можна виділити. 

Фокусуйтеся на рішеннях / Фото Freepic 

Коли все мине, ви точно виявите та усунете недоліки, але так можна повернутися на свій попередній рівень. Однак усі ті зусилля, якими ви рятували ситуацію, точно вартують кращої винагороди. 

Автомобіль, з яким все завжди під контролем

Усім, хто відкриває власну справу, варто пам'ятати, що бізнес – це рух та розвиток. Розв'язувати сотні завдань та проблем легше з допомогою автомобіля, що поєднує зручність та комфорт. Як-от кросовер Škoda Kamiq.

Škoda Kamiq – прекрасний "партнер" для розвитку бізнесу / Фото Škoda

Оновлений Škoda Kamiq – це саме той випадок, коли компактний не означає простий. Якраз навпаки – вже в початковій комплектації водій користуватиметься повністю цифровою панеллю приладів. Центральний дисплей розважальної системи має розмір 9 дюймів, на нього виводиться інформація зі смартфона. Для телефону є власне місце з індукційною підзарядкою та охолодженням.

Компактні розміри Škoda Kamiq (довжина 4,25 метра) та збільшений до 18 сантиметрів кліренс дозволяють використовувати цей автомобіль на тісних міських вуличках. Його можна легко припаркувати у тісному закутку або виїхати на бордюр. Висока посадка та камера заднього виду робить огляд з Kamiq легким та інформативним.

Оновлений Škoda Kamiq отримав вибір з двох двигунів – 1,0-літрового на 115 к.с. та 1,5-літрового на 150 сил. Обидва бензинових турбомотори комплектуються надійною автоматизованою коробкою передач 7DSG. Ці силові агрегати поєднують активне прискорення (до сотні за 8 – 10 секунд) з комфортом від їзди на "автоматі". При цьому витрата пального теж приємно здивує – 5,2 – 5,6 літра на 100 кілометрів у комбінованому режимі.

Kamiq можна вибрати в одній з двох комплектацій та доповнити індивідуальними пакетами. Вже в стартовій версії Essence доступні цифрова панель приладів та центральний екран, LED-фари, кондиціонер та безпровідна інтеграція зі смартфоном. Комплектація Selection доповнена "зимовим пакетом", клімат-контролем, легкосплавними дисками та запуском кнопкою. Також не варто забувати про "розумні рішення" Škoda, як-от мобільний додаток, захисну накладку на двері, лійку в бачок омивача тощо.