В інтернеті купують більше: витрати на онлайн-шопінг зросли до небачених показників

14 жовтня 2021, 14:40
Читать новость на русском

Джерело:

AppsFlyer

Аналітична компанія AppsFlyer дослідила, як розвивався мобільний маркетинг з початку пандемії COVID-19. Попри послаблення деяких обмежень, електронна комерція все одно продовжує впевнено набирати обертів.

Загалом витрати споживачів у мобільних додатках для ритейлу протягом пандемії зросли на 154%. Разом з тим загальна кількість завантажень застосунків онлайн-магазинів по всьому світу у 2021 році зросла на 41%.

Зверніть увагу Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

Всесвітній бум електронної комерції

У країнах СНД кількість завантажень додатків для продажу та купівлі товарів онлайн зросла на 29%. Хоча відсоток менший, ніж у середньому по світу, для українського онлайн-бізнесу у галузі торгівлі святковий сезон 4 кварталу 2021 року обіцяє бути рекордним.

Збільшення продажів через мобільні застосунки протягом останніх 6 місяців у залежності від операційної системи смартфона виглядає так:

  • серед користувачів IOS – на 32%;
  • серед власників Android – на 55%. 
Проводите акцію під час святкового сезону та хочете привабити клієнтів? Розкажіть про неї завдяки SMS-розсилці від Київстар Бізнес. Надсилайте повідомлення потенційним покупцям за допомогою Big Data-технологій та сучасній платформі для самостійних SMS-розсилок.

До слова, світові компанії на початку 2021 року витратили на рекламу своїх додатків для онлайн-шопінгу 5,4 мільярда доларів. При цьому, третина витрат припадає на ритейлерів, зареєстрованих у США. Така тенденція свідчить про стрімкий розвиток електронної комерції та бажання бізнесу надалі збільшувати свої прибутки завдяки онлайн-продажам.