Сяяв від щастя: Джефф Безос був у захваті від логотипа Amazon і сказав кумедну фразу
Джерело:
Business InsiderГенеральний директор Amazon Джефф Безос у 1999 році побачив потенційний новий логотип компанії. На ньому було зображено стрілку у вигляді посмішки. Безосу це надзвичайно сподобалось.
Безос сяяв і весь час говорив, як сильно йому подобається логотип. Він запевнив, що побачив саме те, що хотів.
До теми Amazon подарує 100 тисяч доларів найкращим космічним стартапам
Безос сказав фразу, яка стала справжнім анекдотом.
Якщо комусь не сподобається цей логотип, це означає, що їм не подобаються цуценята,
– заявив директор компанії.
Яким був старий логотип
Перший логотип компанії був такий "Amazon.com". Під надписом була невелика "нахмурена" помаранчева лінія.
Старий логотип Amazon / Фото amazon.com
Пройшло більше, ніж 20 років, як логотип вирішили змінити.
Як придумали новий
Безос зустрівся з одним з брендінгових агентств і поділився своїми грандіозними планами щодо Amazon. Він заявив, що тепер в асортиментів компанії буде абсолютно різний товар.
Тоді закінчення "com" забрали, а галочку перетворили в знамениту усмішку, впізнавану сьогодні в усьому світі.
Сучасний логотип Amazon / Фото inventure
Ця посмішка-стрілка вказує на те, що на платформі є весь асортимент продуктів.
Скандальні "вуса Гітлера"
Нещодавно компанія змінила логотип свого застосунку. На ньому було зображено коробку з синьою стрічкою і відомою посмішкою.
Логотип додатку нагадував користувачам вуса Гітлера / Колаж 24 каналу
Однак логотип різко розкритикували. Запевнили, що він нагадує вуса Адольфа Гітлера. Amazon одразу ж змінила зображення.