Мистецтво переконання: які стратегії ведуть до win-win у переговорах
Переговори – один з ключових аспектів бізнесу. Це – мистецтво, опанувати яке вкрай необхідно кожному підприємцю.
Переговори можна вважати ефективними, коли кожна сторона залишається задоволеною результатом, розповідає Бізнес 24. Цю концепцію ще називають win-win, і вона є основою багатьох успішних партнерств.
Читайте також З попелу – у золото: методи перетворення провалів на можливості
Разом зі Škoda розповідаємо, які прийоми дозволять напрацювати цю важливу навичку та отримувати від переговорів та партнерства максимум.
Інтереси важливіші за позицію
Часта помилка при переговорах – акцентувати увагу на позиції та принципах. Звісно, їх важливо мати, однак коли йдеться про взаємодію, то звірятися за цінностями потрібно було на попередніх етапах.
Інтереси – ядро переговорів / Фото picography
Таким чином можна ефективно і швидко вирішити питання щодо поділу прибутку між партнерами. Для цього потрібно спокійно оцінити, хто які бізнес-цілі та якими ресурсами покриває, що дасть зрозумілу картину про внесок кожної сторони.
Не існує єдиного правильного рішення
Коли йдеться про переговори, не існує правил, які б допомогли створити ідеальне рішення, яке повністю відповідає усім запитам та вимогам сторін. В багатьох випадках комусь доведеться піти на компроміс, і мистецтво успіху полягає в тому, щоб показати переваги цієї позиції.
Компроміс – це не завжди поразка / Фото picography
Окрім того, найкраще буде, якщо у формуванні умов співпраці будуть брати участь дві сторони. Коли ви прийдете з готовим варіантом, який враховує усі побажання партнерів по бізнесу, він може розглядатися як неоптимальний. Адже складеться враження, що ви могли продумати все під свої інтереси.
Працювати з даними
Суперечки, емоції та суб'єктивні судження – головні вороги ефективних переговорів. Вони не мають нічого спільного з пошуком оптимального робочого рішення.
Дані – це основа ефективних рішень / Фото picography
Уникнути їх можна, якщо фундаментом усіх оцінок та пропозицій будуть дані. В цифр немає емоцій та інтересів, тому вони є хорошим радником для тих, хто прагне успіху.
Авто – це теж важлива перемога
Розвиток власної справи автоматично пов'язаний із постійним рухом. Навіть при досить високому рівні автоматизації багатьох процесів чимало питань потрібно розв'язувати напряму. До того ж досить часто необхідно діяти швидко. Саме тому краще мати "помічника", який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де відбуватимуться важливі переговори.
Впоратися із щоденними викликами без зайвих турбот допоможе нова Škoda Kodiaq. Це великий, потужний, сучасний та просторий семимісний кросовер. Потрібно їхати компанією від 5 до 7 осіб – без проблем, жоден з них не буде скаржитись на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в "родині" Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.
Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про наступні елементи:
- безключовий доступ;
- підігрів сидінь;
- задній парктронік;
- двозонний клімат-контроль та багато іншого.
Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.
Škoda Kodiaq – нове авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda
Власник нової Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.
Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагмана бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі.