Молочна компанія у своїй рекламі прирівняла жінок до корів: їй оголосили бойкот – обурливе відео
Джерело:
InsiderПівденнокорейська компанія Seoul Milk, що займається виробництвом молочної продукції, випустила одіозну рекламу. У відео жінки начебто "пасуться" на полі, після чого перетворюються на корів.
Рекламний ролик завантажили на офіційний ютуб-канал Seoul Milk 29 листопада. 8 грудня, після шквалу критики у соцмережах, компанія видалила відео.
Читайте також Знати, а не здогадуватись: як Big Data скорочує шлях до клієнта
Скандальний ролик
За сюжетом рекламного відео, чоловік з камерою виходить з лісу на поле і бачить жінок, одягнених у біле вбрання. Він начебто таємно фільмує, як вони п'ють воду із потічка, "пасуться" та займаються йогою під сонцем.
Нарешті нам вдалось зафільмувати їх на камеру у недоторканому куточку природи. Вони п'ють чисту воду, споживають екологічно чисту їжу і мирно живуть у спокійному середовищі,
– промовляє закадровий чоловічий голос.
Важливо Як працюватиме закон про сексизм у рекламі: пояснення експертів
На останніх секундах відео "герой" випадково наступає на гілку, чим привертає до себе увагу жінок, після чого вони моментально перетворюються на корів. Рекламний ролик закінчується слоганом: "Чиста вода, органічний корм, на 100% чисте сеульське молоко".
Скандальна реклама Seoul Milk: дивіться відео
Реакція мережі
У соціальних мережах обурились відверто сексистському рекламному ролику:
- "Я більше ніколи не питиму Seoul Milk!";
- "Людей ніколи не можна прирівнювати до худоби, а "шпигунські зйомки" використовувати, як рекламний матеріал".
До слова, Seoul Milk публічно вибачилась "перед усіма, кого образила реклама молока". У компанії пообіцяли також провести внутрішні перевірки.