Право на тіло: український бренд жіночої білизни прикрив на сайті тіла моделей – фото
Джерело:
HromadskeУкраїнський інтернет-магазин жіночої білизни Alisa.ua відзначився у Міжнародний жіночий день. На сайті прибрали оголені тіла моделей, аби підтримати протидію сексуальній об'єктивації у рекламі та ЗМІ.
Маркетинг-директорка Alisa.ua Лєра Кутепова запевнила, що їх підприємство не вважає 8 березня святом весни і жіночності. Насправді ж їхня позиція така – це День боротьби жінок за рівні права.
Цікаво Жінок–підприємиць в Україні стає все більше: який відсоток
Директорка запевнила, що сексуальна об'єктивація закріплює гендерні стереотипи у суспільстві. Також це може формувати негативне уявлення жінок про себе.
Такій комунікації немає місця у наші дні. Чомусь досі заведено вважати, що 8 березня — це свято весни та жіночності. Своєю комунікацією ми хочемо звернути увагу наших клієнтів та громадськості на його справжню суть та меседж,
– закликала Лєра Кутепова.
Інтернет-магазин створив хештег #Правонатіло.
Український інтернет-магазин підтримав жінок / Колаж 24 каналу
Представники Alisa.ua закликали поширювати свій маніфест. У ньому також розмістили поради про те, як діяти, коли побачив рекламу, яка дискримінує.
Довідка. Соціологічна група " Рейтинг" провела опитування у лютому 2021 року щодо гендерної рівності та стереотипів. Згідно з результатами, 64% українців досі вважають, що готування їжі – це "жіноча" справа.