Вперше за останні пів року: динаміка реєстрації нових бізнесів знизилась – детальна інфографіка
У жовтні українці зареєстрували 2 645 юридичних осіб та 17 432 ФОПи. Це найнижчі показники відкриття нових бізнесів в Україні за останні декілька місяців.
Зокрема, кількість відкриття юросіб не опускалась нижче "ватерлінії" у 3 тисячі реєстрацій протягом 120 днів повномасштабної війни. Про це свідчить аналітика платформи великих даних Vkursi, передає Бізнес 24.
Читайте також Гнучкість, надійність та безпека: як і навіщо бізнесу мігрувати у хмару
Реєстрації юридичних осіб
Показники відкриття нових юридичних осіб у жовтні стали навіть нижчими, ніж у травні цього року – тоді було зареєстровано 2 894 юрособи. Водночас, у вересні таких реєстрацій було 3 171, у серпні – 3 063, а у липні – 3 050.
Якщо порівнювати з довоєнним жовтнем 2021 року, то показник у понад 1,5 раза менший – тоді українці зареєстрували 4 029 юросіб. До слова, за напрямками діяльності минулого року до топу входили такі галузі діяльності:
- оптова та роздрібна торгівля;
- надання інших видів послуг;
- надання адміністративних послуг;
- операції з нерухомим майном;
- інформація та телекомунікації.
У жовтні 2022 року структура розподілу реєстрацій за КВЕДами змінилась, проте на першій позиції все ще залишається торгівля. Окрім неї, до топ 5 галузей за кількістю увійшли також:
- благодійність;
- надання інших видів послуг (здебільшого ремонт техніки);
- переробна промисловість;
- діяльність у сфері адміністративних та допоміжних послуг.
Відкриття ФОПів
Загальмувався також темп реєстрації нових ФОПів – жовтень завершив цикл поступового нарощення динаміки від 15 670 реєстрацій у травні до 20 297 у вересні. Так, у жовтні було відкрито 17 432 нових ФОПи.
З топ 10 галузей за кількістю реєстрацій у жовтні також вибуло будівництво, що є аномальним для галузі з огляду на аналогічний період 2021 року. Таких реєстрацій цьогоріч було на 39% менше.
Разом з тим діючі підприємства будівельної галузі мають найстриманіші оцінки щодо діяльності надалі, а також очікують на скорочення обсягів закупівель матеріалів і сировини, послуг підрядників.
Зверніть увагу! Як дізнатися більше про свого клієнта, щоб зробити саме ту пропозицію, яка йому відгукнеться? Побудуйте портрет ідеального клієнта та розширте наявну базу контактів завдяки Big Data-технологіям від Київстар Бізнес.