Вслід за звинуваченнями: Meta реорганізує роботу дослідницького відділу

8 грудня 2021, 16:25
Читать новость на русском

Джерело:

Bloomberg

Meta реорганізує роботу внутрішнього дослідницького відділу. Він складатиметься зі співробітників, які раніше працювали над WhatsApp та Instagram.

Команда з близько 50 спеціалістів займатиметься дослідженнями на усіх платформах компанії. Зміниться підхід до роботи працівників, які вивчають теми політики, здоров'я, клімату, безпеки користувачів та дезінформації.

Зверніть увагу Як протистояти кіберзагрозам: вебінар від Київстар

Зміни у роботі дослідницького відділу Meta

Реорганізація у Meta – це перша серйозна зміна у внутрішній команді дослідників після оприлюднення скандальних The Facebook Files.

Як зазначають у компанії, вона допоможе співробітникам, які раніше працювали у різних відділах, ефективніше взаємодіяти. У результаті реорганізації не буде жодних звільнень або скорочень робочих місць.

Ми переконані, що такі кроки дозволять нам покращити наші продукти і краще обслуговувати користувачів,
– наголосили у Meta.

The Facebook Files: деталі скандалу

  • 25 жовтня 2021 року одразу 17 американських видань опублікували розкривальні матеріали на основі внутрішніх документів компанії.
  • Експрацівниця Facebook (нині – Meta) Френсіс Хауген передала документи журналістам, після чого публічно виступила на слуханнях Сенату проти компанії.
  • З-поміж іншого, Meta звинуватили у негативному впливі її платформ на дітей, розпалюванні ворожнечі у суспільстві та підриві американської демократії. У дослідницькому відділі буцімто знали про низку проблем стосовно алгоритмів платформ, однак компанія на них жодним чином не реагувала.
  • Також стало відомо, що Facebook навмисно просувала небезпечний для здоров'я користувачів контент. Зокрема, дівчатам-підліткам, які страждали анорексією, алгоритми платформи рекомендували підписуватись на спільноти про схуднення.
  • Марк Цукерберг заявив, що всі звинувачення – це наклеп. За його словами, компанії справді доводилось ухвалювати непрості рішення, однак вона "ніколи не ставила власну вигоду вище добробуту користувачів".

Як реагувати на тривожні новини: дивіться відеопоради