Усе вирішила одна оливка: урок від American Airlines на 40 тисяч доларів
Компанія American Airlines – один з лідерів ринку авіаційних перевезень. І для зростання на такий рівень інколи доводилося приймати дуже оригінальні рішення.
Оптимізація витрат є частиною будь-якого бізнесу, розповідає 24 Канал. Як правило, навіть дрібні витрати на довгій дистанції досягають великих сум.
Читайте також Психологія покупців: 4 міфи, про які варто знати підприємцям
Компанія American Airlines прийняла рішення, яке згодом стало однією з найбільш яскравих ілюстрацій ефективної оптимізації витрат. Згодом з'являлися інші кейси, проте саме цей часто розглядають як "відомого основоположника".
На дворі був 1987 рік. Салати були обов'язковою частиною меню рейсів бізнес-складу. Однак менеджери порахували, що в перспективі на них можна зекономити, якщо трішки "почаклувати" з інгредієнтами.
Робота, зустрічі, поїздки на природу – відтепер не треба обирати між представницькою зовнішністю та потужністю, адже зі Škoda Kodiaq ви обираєте все це плюс найважливіше – комфорт та безпеку для кожного члена вашої родини. Цей флагманський кросовер поєднав найсучасніші системи допомоги водію, високу потужність та ретельно продуманий інтер'єр. Модель оснащена LED-фарами, системою Side Assist та повним приводом, аби без перешкод прокладати собі та близьким дорогу туди, де на вас чекають нові відкриття.В American Airlines прийняли рішення забрати з усіх салатів одну оливку. Звісно, у декого таке рішення може викликати іронічну посмішку: "Ну що там може вирішити одна оливка?".
Однак досвід показав, що навіть одна оливка має великий фінансовий вплив – рішення American Airlines в перспективі дозволило зекономити 40 тисяч доларів. Саме тому зараз абсолютно усі підприємці ретельно зважують кожне фінансове рішення, навіть коли йдеться про маленькі дрібниці. Бізнес – це завжди про дистанцію, тому важливо все оцінювати у довгостроковій перспективі.