Два тижні від запуску MadeWithBravery: які країни і що купують на маркетплейсі України найбільше

27 вересня 2022, 13:18
Читать новость на русском

Минуло два тижні від запуску офіційного маркетплейсу України MadeWithBravery, покликаного презентувати українських виробників світові. За цей час кількість продавців на майданчику зросла до близько 200.

Лише у перший день запуску сайт MadeWithBravery відвідали 100 тисяч користувачів. Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров відзвітував про результати перших двох тижнів роботи маркетплейсу й розповів, які товари та в яких країнах купують найбільше.

Читайте також Попри війну: експорт молочної продукції українських виробників досяг дворічного рекорду

Покупки на MadeWithBravery

Федоров зазначив, що окрім близько 200 українських брендів, які вже продають свої товари на маркетплейсі, ще стільки ж перебувають на фінальному етапі перевірки. Водночас понад 80% уже здійснених покупок на майданчику – з-за кордону.

Наразі найактивніше купують товари українського виробництва на платформі користувачі з таких країн:

  • США;
  • Великої Британії;
  • Канади;
  • Німеччини.

Також серед країн-замовників – Катар, Чилі, Люксембург та Австралія. Загалом же маркетплейс відвідали користувачі із 75 країн світу, а здійснили замовлення – з 50 держав.

Круто, що український бізнес масштабується та виходить на міжнародний рівень. Якщо ви український бренд і бажаєте продавати свої товари на MadeWithBravery, напишіть сюди,
– закликав Михайло Федоров.

Міністр цифрової трансформації зауважив, що найпопулярнішими товарами серед українців та іноземців за ці два тижні на MadeWithBravery стали:

  • український прапор;
  • патріотичні футболки;
  • світшоти;
  • шкарпетки.

Крім того, іноземці вподобали українські смаколики, а саме шоколад та мед. При цьому, середній чек замовлень наразі становить 2 370 гривень.