Як лідери думок можуть допомогти у розвитку бізнесу

26 березня 2024, 16:00
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Лідери думок зараз мають неймовірну популярність. Мільйони людей залюбки стежать за їхніми блогами та нерідко дослухаються до порад, які ті дають у мережі. Відтак лідери думок можуть допомогти підприємцям.

"Люди завжди йдуть до людей" – це одне з основних правил сучасного бізнесу, повідомляє 24 Канал. Саме тому покупці часто опираються на різноманітні огляди, а не лише на власні враження від продукту чи послуги. 

Цікаво Роздрібна торгівля: у чому секрети стійкості цього виду бізнесу та які переваги для підприємців

Можливість ефективно працювати у цьому напрямку дають інфлюенсери. Разом зі Škoda розповідаємо про те, як отримати перевагу завдяки цій сучасній маркетинговій можливості.

Доступ до соціального капіталу 

Головна цінність інфлюенсерів – довіра та любов їхньої аудиторії. Це найкраща конвертація у продажі, і сигнал від впливової людини у соцмережах про якість та переваги продукту дасть кращий результат, аніж будь-яка інша реклама. 

Інфлюенсерам довіряють / Фото Unsplash

Річ у тому, що люди схильні покладатися на думку інших, аніж повністю брати на себе відповідальність за власний вибір. Саме завдяки цьому різноманітні огляди товарів є такими популярними. Відтак інфлюенсери є унікальною можливістю не просто розповісти про свій товар або послугу, а ще й викликати до них довіру.

Прагнення кращого 

Людей завжди приваблювала перспектива цікавого та насиченого життя, а з появою соціальних мереж – і поготів.  

Інфлюенсери створюють тренди / Фото Unsplash

Інфлюенсери задають тренди, формують моду та інтереси. Тож якщо бізнесмен хоче перебувати на перших позиціях, йому варто звернути на це увагу. Адже нерідко на блогерів рівняється велика частина суспільства, і цим фактом сучасний підприємець просто не може нехтувати. 

Створення спільноти

Сучасні компанії не можуть дозволити собі розкіш орієнтуватися лише на плинну аудиторію. Кожен хоче згуртувати навколо свого бренду спільноту однодумців з подібними інтересами та переконаннями, адже саме це дозволяє не просто отримувати стабільний прибуток, а й збільшує впізнаваність бренду на ринку.

Побудова спільноти – важливий процес для усіх брендів / Фото Unsplash

Інфлюенсери вже пройшли шлях зі створення спільноти, яка має сталі вподобання. Налагодивши з ними співпрацю, можна зекономити багато часу та одразу заручитися підтримкою клієнтів.

Влучний PR

Сьогодні розкрутка впізнаваності бренду залежить не лише від ефективної роботи співробітників. Велику роль відіграє те, що про продукт знають на ринку. Мало створити щось хороше – потрібно гучно про це розповідати.

Інфлюенсери – це можливість бити точно у ціль / Фото Unsplash 

Оскільки аудиторія інфлюенсерів вже об'єднана з інтересом, у бізнесу є нагода звертатися просто до своєї цільової аудиторії. Це велика перевага, адже важливо, аби увесь ресурс, який витрачається на промоцію, влучав точно у ціль. 

Хороше авто теж має значення

Попри безліч можливостей, які дозволяють працювати на відстані, іноді трапляються ситуації, коли без особистої присутності не обійтися. До того ж нерідко необхідно діяти дуже швидко. Саме тому краще мати помічника, який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де відбуватимуться важливі переговори.

Таким надійним партнером стане Škoda Kodiaq. Це потужний сучасний та просторий семимісний кросовер, з яким можна бути певним: жоден із пасажирів не скаржитиметься на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в родині Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.

Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про безключовий доступ, підігрів сидінь, задній парктронік та двозонний клімат-контроль.

Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.

Škoda Kodiaq – нові можливості для водія та пасажирів / Фото Škoda

Власник Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.

Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагмана бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі. Такий автомобіль стане надзвичайно вдалою інвестицією, яка щодня приноситиме бонуси у вигляді презентабельності, мобільності та ідеального комфорту.