Життя після COVID-19: як зміняться звички покупців

12 квітня 2021, 17:54
Читать новость на русском

Джерело:

CNBC

Все більше людей у світі вакцинуються проти COVID-19. У США кожен третій отримав принаймні одну дозу вакцини. Бізнесмени та інвестори ж очікують, що разом із вакцинацією зміняться і звички покупців. Про це вони розповіли в опитуванні CNBC.

Звичка 1. Безпека понад усе

Навіть після пандемії, покупці все ще намагатимуться уникати зайвих контактів – купуватимуть онлайн та братимуть їжу на виніс. У США майже кожен третій споживач повідомив, що надзвичайно або дуже стурбований фізичним здоров'ям, згідно зі звітом AlixPartners.

До теми Хмари та робота з дому: 5 цифрових трендів, на які варто зважати


Безконтактні доставки залишаться поширеними / Фото Shutterstock

Тож бізнесу доведеться враховувати ці побоювання. Наприклад, американська компанія Target заявила, що врахує безпеку в майбутньому дизайні магазинів. Зокрема у вбиральнях створять більше безконтактних функцій, а між полицями з товарами забезпечать більше простору.

Звичка 2. Продукти замість готової їжі

Ресторанний бізнес та туризм відновлюватиметься найповільніше після пандемії. Люди більше готуватимуть, ніж їстимуть у ресторанах.

  • 30% американців заявили, що планують витрачати більше на продукти;
  • 44% заявили, що витратять менше на вечерю в ресторані.

Генеральний директор General Mills Джефф Харменінг розповів, що раніше люди обідали в ресторанах, якщо працювали в офісах чи їздили у відрядження. Зараз багато людей мають гнучкий графік чи взагалі працюють з дому.

До пандемії 7% покупок у магазинах здійснювали онлайн, за даними Mastercard Economics Institute. Очікується, що ця частка зросте приблизно до 9%.

Звичка 3. Молодь буде все скуповувати

Підлітки та молодь готові витрачатися більше на покупки. Дослідження Piper Sandler показало, що підлітки з сімей з високим доходом витрачатимуть 30% своїх грошей на одяг. Це максимум за останні 8 років.


Найпопулярнішою покупкою серед підлітків буде одяг / Фото Unsplash

Майже половина молодих покупців заявили, що мають намір скористатися літаком протягом наступних шести місяців. Восени таких було всього 33%.

Звичка 4. Мінімум контакту

Безконтактні способи оплати і взаємодії залишаться популярними і після пандемії коронавірусу. Компанії вже це розуміють і адаптують свій бізнес:

  • Компанія Best Buy відводить більше простору у своїх магазинах під видачу онлайн-замовлень.
  • Walmart і Kroger планують інвестувати в автоматизацію, щоб справлятися зі всіма онлайн-замовленнями.
  • McDonald’s закриває сотні ресторанів усередині магазинів Walmart.
  • Sweetgreen та Shake Shack планують додати проїжджі смуги, оскільки відвідувачі охочіше замовляють всередині своїх автомобілів.
Попадати в очікування клієнтів та бути з ним на зв’язку – прагнення будь-якої компанії. Київстар Бізнес рекомендує: не втрачайте жодного дзвінка клієнта із Віртуальною мобільною АТС, фіксуйте його шлях у CRM, поєднуйте ці системи та робіть очікувані клієнтом пропозиції за допомогою таргетованих SMS розсилок.