"Дарниця" скоротить термін виходу нових лікарських засобів завдяки цифровим технологіям
Джерело:
Пресслужба компанії "Дарниця"Фармацевтична компанія"Дарниця" до кінця 2021 року планує випустити понад 25 нових фармацевтичних брендів, які загалом налічують 50 товарних позицій.
За словами директора з регуляторних питань "Дарниці" Олександра Торгуна, кожен четвертий новий продукт з’явиться на аптечних полицях на 2 місяці раніше запланованого графіку завдяки тому, що компанія перейшла на цифрові технології.
Він зазначив, що компанія інвестувала у цифровізацію близько 100 мільйонів гривень, що дозволило покращити ефективність процесу реєстрації і внесення змін до досьє лікарських засобів та мінімізувати ризики, спричинені карантинними обмеженнями.
Досягти зростання ефективності в регуляторній сфері ми змогли завдяки орієнтованості на передовий світовий досвід, постійному пошуку та впровадженні найпрогресивніших ідей. Пріоритетом "Дарниці" є пацієнт і ми робимо все, щоб забезпечувати максимальний рівень якості і безпеки наших продуктів,
– зазначив Торгун.
Він нагадав, що "Дарниця" першою серед фармкомпаній в Україні почала досліджувати вплив цифрових технологій на прискорення виходу нових продуктів і збільшення доступності лікарських засобів. За словами Олександра Торгуна, "Дарниця" вже використовує повністю цифрове досьє, перейшла на електронний моніторинг застосування лікарських засобів і розпочала використання електронних майстер-файлів (eTMF) в процесі клінічних досліджень.
"Цифрові інновації стабілізують роботу регуляторної служби і зменшують вплив факторів ризику, викликаних локдауном. В 2020 році ми здійснили 24 реєстрації нових лікарських засобів, 55 препаратів були перереєстровані, внесено 350 змін до реєстраційних посвідчень. Ми отримали затвердження 90 процедур в 16-ти країнах світу, що також є результатом цифрової взаємодії і дозволяє компанії фокусно розширювати присутність на зовнішніх ринках", – повідомив директор департаменту з регуляторних питань "Дарниці".
Він наголосив, що завдяки трансформації регуляторного департаменту і новим цифровим платформам компанія завершила клінічні дослідження в надскладних умовах і прискорила процес виходу 10-ти нових продуктів. І в 2020 році "Дарниця" кожні два тижні отримувала нову реєстрацію ліків, а також щотижня здійснювала перереєстрацію власних продуктів в Україні.
Фармацевтична компанія "Дарниця" заснована в 1930 році. З 1998 року є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному вираженні. Стратегічні напрямки розвитку портфеля – кардіологія, неврологія і рішення проблем болю. Бенефіціари компанії – сім'я Загорій.