Американці витратили на святкові онлайн-покупки 9,7 млрд. дол.
23 листопада 2011,
17:47
Читать новость на русском
У США стартував сезон різдвяних покупок. При цьому американці все частіше надають перевагу купівлі подарунків через Інтернет.
Як повідомляє ComScore Inc, за 20 днів святкового сезону, що розпочався у листопаді, мешканці Сполучених Штатів вже встигли витратити на онлайн-покупки майже $10 млрд. Це на 14% більше, ніж у аналогічному періоді минулого року, зазначають аналітики.
При цьому експерти наголошують, що для онлайн-ритейлерів місяць перед Різдвом є найважливішою частиною року.
Зазначимо, торік американські покупці з початку листопада до 10 грудня витратили на онлайн-покупки майже $ 22 мільярди. Це на 12% більше, ніж у 2009 році, додає ComScore.