Apple, Google i Coca-Cola очолили топ-100 найдорожчих брендів світу

30 вересня 2013, 12:51
Читать новость на русском

Консалтингове агентство Interbrand опублікувало щорічний список топ-100 найдорожчих брендів світу. Багаторічне лідерство в ньому остаточно втратила Coca-Cola. Вона на 3-му місці. Перші дві позиції зайняли, відповідно, Apple та Google.

Список найдорожчих брендів світу Interbrand опублікував на своєму сайті.

4-те місце у ньому займає гігант виробництва комп'ютерів та програмного забезпечення ІВМ.

Microsoft посів 5-ту позицію.

Американський виробник техніки General Electric - шостий.

Сьома позиція - за McDonald's.

8, 9 і 10 місця, відповідно, - за Samsung, Intel і Toyota.

До слова, всі компанії першої десятки за минулий рік збільшили свої прибутки. Винятком є тільки Intel, чий дохід зменшився на 5%.

Прибуток кожної з топ-10 компаній - від 35 до 98 млн доларів.