Банки впроваджують інноваційний підхід у роботі з клієнтами

29 вересня 2014, 12:59
Читать новость на русском

Криза в Україні зачепила усі сфери економіки. Не оминула вона й банківську галузь. Проте, незважаючи на складну ситуацію, фінустанови впроваджують інноваційний підхід у роботі з клієнтами та пропонують їм додаткові нефінансові послуги.

Поки ж ринок нефінансових послуг тільки розвивається в Україні. Уже є банки, які активно працюють в цьому напрямку. Зокрема, до традиційного пакету банківських продуктів абсолютно безкоштовно пропонують юридичний і бухгалтерський супровід. Аналізуючи звітність компанії, фахівці банку завжди знаходять найкращий варіант для ведення бізнесу та оптимізації грошових потоків.

Клієнти, які вже скористалися додатковими сервісами, оцінили їхні переваги. По-перше, це дозволяє заощаджувати час, оскільки не потрібно додатково шукати консультаційну компанію, юриста чи аналітика з податкового законодавства. Все це можна отримати в одному місці, що значно спрощує ведення бізнесу. Крім того, такий підхід у роботі сприяє налагодженню хороших ділових стосунків та зростанню довіри між банком і клієнтом.