Банкіри хочуть підвищувати грамотність клієнтів, - НАБУ

13 березня 2013, 20:25
Читать новость на русском

Українці перестали сліпо довіряти банкам після кризи, але й про належний рівень фінансової грамотності споживачів говорити теж зарано. Так констатують фахівці. Банкіри ж узагалі заявляють, що готові витрачати час і ресурси на підвищення грамотності клієнтів.

Кажуть, освічений клієнт і конкуренцію посилить, і стимулюватиме учасників ринку до створення нових фінансових продуктів.

Якщо нести гроші в банк на депозитні рахунки українці навчились, то брати в борг з безпекою для себе - навряд чи.

Оманлива реклама, неповна інформація в умовах договору - цим постійно грішать українські фінустанови.

При цьому в арсеналі споживача для захисту своїх прав є тільки цивільний кодекс, а тому відстояти свої інтереси непросто.