Яка ситуація з готівкою у банкоматах Приватбанку
По всій Україні діє режим загальнонаціонального карантину. Банківські розрахунки переходять у режим онлайн. За минулий тиждень у "Приватбанку" зафіксували зростання на третину кількості безготівкових оплат та завантаження онлайн-додатків. Однак і готівки у банкоматах вистачає.
Про ситуацію з готівкою та безготівковими операціями розповів прессекретар "Приватбанку" Олег Сегра, пише "Інформатор".
Читайте також Приватбанк запровадив санітарну годину: як працюють банки в умовах карантину
За словами Серги, усі банкомати працюють в стандартному режимі. Однак українці знімають готівку або у попередніх обсягах, або вдвічі менше. Водночас є чітка тенденція переходу в онлайн.
За останній тиждень ми зафіксували зростання на третину кількості безготівкових оплат в порівнянні з аналогічним періодом минулого року,
– зазначив прессекретар.
Крім того, втричі зросла кількість завантаження онлайн-додатків. "Ми чітко бачимо, що люди насправді пішли на карантин", – пояснив прессекретар "Приватбанку".
Що змінилося у розрахунках за перший тиждень карантину
- клієнти "Приватбанку" стали частіше оплачувати покупки картками й електронними гаманцями;
- від 11 до 18 березня оборот в мережі торгових платіжних терміналів зріс на 37%, тобто 3,6 мільярда гривень. Це у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року;
- найзначніше зросли безготівкові оплати в аптеках та магазинах товарів для здоров'я – на 51,7%;
- у продуктових магазинах та супермаркетах обсяг безготівкових оплат зріс на 39,2%.