Чергове підвищення тарифів буде мати негативний ефект для промисловості
"Укрзалізниця" оголосила про намір проіндексувати тарифи на вантажні перевезення в середньому на 22%.
Це вже не перша спроба державного монополіста підняти тарифи в цьому році. До цих пір за підсумками обговорення на рівні різних міністерств і відомств таке підвищення визнавалося необґрунтованим.
За словами народного депутата України, члена комітету з питань транспорту Володимира Гусака, в матеріалах, які подавала "Укрзалізниця", не відображені поліпшення операційних показників, а тільки збільшення адміністративних витрат на суму понад 1 млрд грн, які пропонується оплатити українським підприємцям і українській економіці.
"У тих матеріалах відсутня чітка програма того, як ці кошти будуть використані хоча б для забезпечення вантажних перевезень і поліпшення якості пасажирських перевезень. І немає звіту про використання тих величезних сум, які "Укрзалізниця" отримала через підвищення тарифів в минулі роки", – повідомив Володимир Гусак в ефірі телеканалу "Україна". У 2015 році "Укрзалізниця" додатково отримала 9 млрд грн, а в 2016 році – 13-14 млрд грн. За словами депутата, "Укрзалізниця" до сих пір не дала чіткої відповіді, на що пішли ці гроші.
На думку нардепа, чергове підвищення залізничних тарифів буде мати негативний ефект для української промисловості і, в свою чергу, може привести до того, що через зниження виробництва знизиться і обсяг вантажних перевезень, і "Укрзалізниця" не отримає додаткові надходження, а навпаки – втратить доходи.