Чотири уроки успішного бізнесмена, які справді працюють: інфографіка
Відомий американський бізнесмен Томас Горний поділився кількома правилами бізнесу, дієвість яких він випробував на власній шкурі.
Перш ніж стати успішним Горний пройшов важкий шлях. Він народився у Польщі та підлітковому віці іммігрував в США, потім долучився до стартапу, заробляв мільйони, і одного дня все втратив і почав все заново.
Не варто зациклюватись на грошах
Бізнесмен радить свою увагу фокусувати на побудові бізнесу, а не зациклюватись на зароблянні грошей.
"Коли я втратив гроші, то дізнався, що для досягнення успіху потрібно зосередитись на наданні цінності клієнту, а не на тому, скільки грошей він може мені принести. Тепер я живу за цим принципом, і він добре служить як мені, так і моїм компаніям", – розповів Горний.
Не впадати у відчай через невдачі
Свою бізнес-кар’єру підприємець почав зі стартапу, який приніс йому успіх. Він продав його, а всі виручені кошти вклав у ризиковані підприємства. І програв, втративши весь капітал.
Йому довелось знову все починати з нуля. Однак цього разу, щоб знову досягнути успіху, працювати довелось ще важче. Та це його не зупинило і зараз він побудував другий за величиною бізнес у галузі веб-хостингу.
Підходити до всього з точки зору клієнта
Найкращий вчитель для підприємця — це його клієнти. Бізнес, який вирішує проблеми клієнта, швидко набуде популярності завдяки рекомендації задоволених користувачів.
Як радить Горний, власнику бізнесу треба мислити як клієнт, на якого він орієнтується: "З якими проблемами стикається клієнт? Як ви можете полегшити його життя?".
Також Горний радить підтримувати зворотній зв’язок з клієнтами, а не припускати, що ваше рішення може бути правильним.
Не варто недооцінювати людей
Сам Горний на початку кар’єри зіткнувся із труднощами через свій східноєвропейський акцент.
"Мене сприймали як молодого і дурного хлопця з Польщі", – розповів підприємець.
Тому зараз він обирає свій персонал, враховуючи характер та професійні навики кандидата, не звертаючи увагу на вимову, зовнішність та інші суб’єктивні фактори.