Дубневич: шлях до вирішення проблем УЗ – завантажити українські заводи
Вирішити проблему гострої нестачі рухомого складу на залізниці можна шляхом завантаження українського виробництва.
Про це заявив голова Комітету ВР з питань транспорту Ярослав Дубневич на виїзній нараді з керівництвом "Укрзалізниці" у Львові.
"На цей рік для потреб "Укрзалізниці" попереднім керівництвом заплановано відремонтувати 19 тисяч одиниць, при необхідних 40 тисяч вантажних вагонів. В той же час, вагоноремонтні заводи завантажені не на повну потужність", – повідомляє Дубневич у Facebook.
Він навів приклад Стрийського вагоноремонтного заводу: "Через некомпетентність окремих керівників профільної дирекції "Укрзалізниці" підприємство отримало занижене замовлення, оскільки у довідці про виробничі потужності чомусь було зменшено профільність та призначення вагонів, які можна ремонтувати на цьому заводі. Заблокували і проведення тендерів на прийняття замовлень".
Не краща ситуація і з Львівським локомотиворемонтним заводом.
Чиновники з "Укрзалізниці" чомусь заявили про недоцільність його існування, хоча це підприємство є одним з найбільш перспективних,
– констатував Дубневич.
Голова Комітету з питань транспорту додав, що на нараді з головою правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцехом Балчуном та головою Львівської ОДА Олегом Синюткою ці проблеми були обговорені. "На моє переконання, наступного року ці та інші підприємства повинні запрацювати на повну потужність, і в цьому ми розраховуємо на підтримку керівництва "Укрзалізниці", – заявив Дубневич.
Нагадаємо, 7 жовтня у Міністерстві інфраструктури за участю Володимира Омеляна, Войцеха Балчуна, Ярослава Дубневича відбулася нарада з керівництвом "Укрзалізниці", народними депутатами та представниками бізнесу. Головною темою став пошук шляхів подолання кризи в ПАТ "Укрзалізниця", зокрема, нестачі рухомого складу для перевезень вантажів.