Google став третім за величиною постачальником реклами у Китаї

6 грудня 2011, 16:19
Читать новость на русском

На цьому ринку країни компанію випереджають лише місцеві інтернет-гравці Baidu і Taobao, підрахувала рекламно-статистична компанія iResearch.

Хоча пошуковий гігант і не відновив свою присутність в КНР у повному обсязі, згідно з підсумками ІІІ кварталу, Google заробив тут близько 160 млн дол.

Як зазначає iResearch, пошуковик отримує рекламну виручку як від агентств-партнерів, так і за рахунок китайських компаній, що купують рекламні послуги через міжнародних посередників. При цьому обсяги виручених компанією коштів від рекламних послуг в країні у ІІІ кварталі дорівнюють 15% усієї рекламної виручки Facebook, зауважує iResearch.