Інформаційна підтримка клієнтів - важливий аспект роботи банку

6 березня 2015, 16:46
Читать новость на русском

Привабити нових клієнтів та втримати існуючих. Для багатьох банків - це питання номер один. Сьогодні вже нікого не здивуєш різноманітними фінансовими інструментами, вигідними депозитними пропозиціями. Важливу роль також відіграє якість обслуговування клієнтів та інформаційна підтримка.

Сьогодні в епоху інформаційних технологій засоби комунікації між банком і клієнтом досить різноманітні, починаючи від телефонних дзвінків, смс-повідомлень, клієнт-банкінгу. Проте, все ж є певні відмінності в оперативності та якості такого обслуговування.

Щоб краще зрозуміти потреби клієнтів необхідно вчасно отримувати від них побажання та пропозиції, зауважують фахівці. І для цього варто використовувати будь-які інструменти - сайт, інтернет-банкінг та соцмережі.

Тож відтепер клієнти Union Standard Bank на регулярній основі безкоштовно отримуватимуть виписку з карткового рахунку за попередній місяць. В ній будуть детально і зрозуміло розписано рух коштів.