Інтернет у США за доходами з реклами вперше обжене пресу
20 січня 2012,
16:31
Читать новость на русском
Витрати на інтернет-рекламу в США у поточному році зростуть на 23,3% - до 39,5 млрд доларів. З таким показником інтернет у США за рівнем доходів з реклами вперше випередить друковану пресу.
Остання, у свою чергу, на рекламі заробить 33,8 млрд доларів. Повідомляє агентство eMarketer.
У подальшому прогнозується, що доходи американських газет та журналів будуть падати, у той час, як інтернет демонструватиме стійке зростання. В результаті, до 2016 року витрати на рекламу в інтернеті складуть 62 млрд доларів.
Найбільшим одержувачем коштів з реклами у США й надалі залишається телебачення. Так, за підрахунками експертів, у минулому році ТБ заробило 60,7 млрд доларів, а до 2016 року прогнозують примноження прибутків до 72 млрд.