Колекторам пропонують встановити етичні норми діяльності
3 липня 2012,
20:21
Читать новость на русском
Експерти та учасники ринку колекторських послуг закликають законотворців підтримати їхню ініціативу створення єдиних етичних норм та правил діяльності. Як запевняють співавтори документу, законодавчі рамки нарешті допоможуть розвивати ринок у цивілізованому руслі.
“Хочемо, аби зникли всі спекуляції щодо того, як ми спілкуємося з боржниками ”, - заявив президент Асоціації колекторського бізнесу Олександр Ільчук.
Зазначимо, серед так званих етичних норм для колекторів, запропонованих у законопроекті, є не лише загальні вимоги до ввічливого спілкування, а й конкретні години для здійснення дзвінків боржникам. З 8 ранку до 10 вечора в будні, і з 9 ранку до 8 вечора у вихідні.