Корпорація Apple увійшла до десятки найдорожчих брендів світу
Apple посіла 8 місце у рейтингу агентства Interbrand. За рік вартість компанії, створеної Стівом Джобсом, зросла на 58%, майже до 33,5 млрд дол.
З 2010 року у топ-100 Apple піднялась на 9 щаблів.
Проте брендом, який найстрімкіше просунувся сходинками рейтингу, став Amazon.com. За рік позиція компанії покращилась аж а 10 пунктів - з 36 місця у 2010 році до 26 у 2011-му. Вартість бренду зросла на 32%, майже до 13 млрд дол.
Сімка найдорожчих залишилась незмінною. Лідер - Coca-Cola. За рік вартість компанії зросла всього на 2%, проте у грошовому обчисленні вона склала рекордні 71,86 млрд дол. На другому місці опинилась IBM. Слідом за нею - Google та Microsoft. Хоч вартість останньої за рік знизилась на 3%, до 59 млрд дол.
Не обійшлось у рейтингу і без втрат. З першої десятки вилетіла Nokia. Її вартість знизилась на 15%. Компанія опустилась на 6 сходинок - з 8 на 14 місце.
Новачками у топ-100 найприбутковіших стали Nissan, виробник сільгосптехніки John Deere та виробник мобільних телефонів HTC.