Криза – час для виходу на нові ринки, — банкіри
Криза - не вирок для бізнесу. Натомість, це час для розширення своїх можливостей та пошук нових ринків збуту, - запевняють економісти.
Як використати складний для країни час так, аби залишитись у виграші, - обговорили на першому засіданні фінансового клубу Union Club.
У світі є багато прикладів коли невеличкі компанії, які зважилися стартувати під час економічної кризи, перетворювались на корпорації з мільярдними оборотами. Приміром, Microsoft та Apple були створені як раз в період кризи, - розповідають учасники фінансового клубу.
В українських реаліях для успішного старту сміливості не достатньо. Потрібно заручитись підтримкою надійного фінансового партнерства, - запевняють експерти.
В якості фінансового партнера найкраще обирати невеликі банки, - впевнені члени фінклубу Union Club. Мовляв, великі фінустанови проявляють індивідуальний підхід лише до потужних компаній, в той час як малий та середній бізнес залишається поза їхньою увагою.