Медіагрупа продала 3% акцій Activision Blizzard за $427 млн.

16 листопада 2011, 15:27
Читать новость на русском

Activision Blizzard, нагадаємо, минулого тижня випустила Call of Duty Modern Warfare 3, яка за першу добу розійшлася тиражем в 6,5 млн. в США та Великій Британії і принесла $400 млн.

Це - абсолютний рекорд у світі відеоігор. У Vivendi заперечують, що продаж пакету акцій Activision Blizzard пов'язаний із придбанням за $1,9 млрд. підрозділу звукозапису групи EMI минулого тижня. Втім, деякі аналітики називають такі кроки компанії тактичними. Їх мета - покращити загальну структуру капіталу медіагрупи, в результаті чого вона зможе зберегти кредитний рейтинг на рівні BBB-. Раніше у Vivendi пообіцяли продати непрофільні активи на 500 млн. євро.