Мода на експорт: чи може модна індустрія підняти економіку України
Ринок моди займає третє місце у світі за обсягами продажів після фінансового і нафтового. Україна експортує готових модних брендів на мільйони доларів, хоча можемо на мільярди.
21-річна українська дизайнерка ANNA K створює чотири колекції на рік. Про її одяг знають у модних столицях світу, його продають у понад 200 магазинах поряд з такими знаними fasion брендами, як Dior чи Louis Vuitton. За рейтингом ділового видання Forbes, ANNA K потрапила у 30-ку молодих успішних бізнесменів світу, кому до 30 років.
"Я почала (займатися дизайнерською творчістю – 24) в 16 років з показу на London Fashion Scout. Я відвідую всі Fashion Week. Я дуже добре розумію, відчуваю моду. Бренд ANNA K, незважаючи на те, що мені 21 рік, — це великий бренд, який робить покази на New York Fashion Week, Milan Fashion Week," – поділилась дизайнерка.
Українська дизайнерка ANNA K
За словами засновника модного конгломерату Казбека Бектурсунова, усім дизайнерам, які представляють країну за кордоном, заробляють там гроші і "привозять" ці гроші в нашу країну, до 25 років.
У вбрання українських брендів охоче вдягаються відомі політики та світові зірки.
Кріс Дженнер в сукні ANNA K
Попитом користується наш трикотаж. Тетяна Абрамова – власниця модного дому – каже, що за п'ять років її компанія в половину збільшила виробництво трикотажного одягу. Брендові магазини відкрили у кількох європейських країнах.
Дизайнери і власники брендів прагнуть, щоб Україна експортувала модних виробів на мільярди доларів. Для цього є і креативний потенціал, і ресурси, і вигідне розташування, аби стати ще однією модною столицею між Лондоном і Нью-Йорком.
Читайте також: Новий український одяг як альтернатива західним брендам