MySpace купила Specific Media

30 червня 2011, 14:48
Читать новость на русском

News Corp. продала соціальну мережу MySpace. Покупцем стала маловідома компанія Specific Media, яка спеціалізується на продажі реклами в Інтернет.

Вартість угоди сторони оцінили в 35 млн. дол. Цікаво, що 6 років тому, коли компанія Руперта Мердока купувала перспективну на той час соцмережу, її оцінили у 580 млн. дол. Згодом MySpace значно поступилась конкурентам.

Новий власник соцмережі Specific Media планує втілити в життя амбітну ціль попереднього менеджменту MySpace - перетворити соцмережу у місце спілкування зі знаменитостями.

Для популяризації і промоушину "нового" MySpace вже залучили актора та поп-виконавця Джастіна Тімберлейка. Поширюється інформація, що сам Тімберлейк вже інвестував у компанію, проте сума не розголошується.