Найціннішим брендом Азії визнали Sony

4 липня 2011, 11:58
Читать новость на русском

Джерело:

Кореспондент

Журнал "Campaign" визнав "Sony" найціннішим азіатським брендом. Як повідомляє "ВВС", топ-5 місць в рейтингу зайняли японські і південнокорейські бренди: "Sony", "Panasonic", "LG", "Samsung" і "Canon".

У сотню найкращих при цьому не потрапив жоден китайський бренд. Виробник електроніки з Піднебесної "Haier" посів 102-е місце, і це був найкращий показник серед китайських компаній.

Зазначимо, що топ-5 брендів за останній рік не змінилися.

Опитування проводилося компанією "TNS" в Австралії, Китаї, Індії, Японії, Гонконгу, Малайзії, Сінгапурі, Тайвані, Південній Кореї та Таїланді. Усього були опитані 3322 людини.

Раніше аналітики ресурсу "24 / 7 Wall St." повідомили, що до кінця 2012 року всесвітньо відомі бренди "Nokia" і "Sony Ericsson", під якими виробляються мобільні телефони, зникнуть.