Робота маріупольських меткомбінатів під загрозою зриву, – гендиректор "Азовсталі"
Найближчими днями пропуск вантажних потягів через залізничну станцію "Комиш-Зоря" може бути знижено до 7-10 потягів на добу.
Про це написав генеральний директор металургійного комбінату "Азовсталь" Енвер Цкітішвілі на своїй сторінці в Facebook, повідомляє uaprom.
За його даними, з 6 по 9 листопада ПАТ "Укрзалізниця" проведе ремонтні роботи на ст. "Комиш-Зоря".
"Для нас це надія на те, що повноцінне вантажне сполучення з Маріуполем буде відновлено. Але проблема в тому, що всі ремонти і реконструкції здійснюються в умовах діючого виробництва та за відсутності альтернативи з доставки сировини до Маріуполя. Саме тому для нас критично важливо, щоб "Укрзалізниця" забезпечила раніше підтверджений її керівництвом пропуск з 6 по 9 листопада в обсязі 14 вантажних потягів, а потім з 10 по 30 листопада в обсязі 18-20 вантажних потягів на добу. За останньою наявною у нас інформацією, найближчими днями пропуск може бути знижено до 7-10 вантажних потягів на добу!", – написав він.
Гендиректор "Азовсталі" підкреслив, що для підприємства такий обсяг неприйнятний, оскільки залишків сировини на металургійних комбінатах критично мало, зокрема через те, що і раніше УЗ не забезпечувала заявленої кількості вантажних потягів.
"Ми і так ледве пройдемо без втрат у виробництві, якщо УЗ виконає свою обіцянку щодо пропуску в листопаді. Звертаю увагу, що під загрозою зриву знаходяться виробничі програми відразу двох металургійних комбінатів, і ймовірний ризик зниження виробництва агломерату та зупинки окремих доменних печей, а це невиконання плану поставок металопродукції, зрив експортної програми в листопаді/грудні, коли країні особливо необхідні валютні надходження", – зазначив Цкітішвілі.
"Дуже сподіваюся, що приводу для занепокоєння немає, адже перші керівники УЗ нас запевнили, що ситуація під контролем і вони усвідомлюють її критичність для меткомбінатів Маріуполя", – додав він.