Україна власноруч руйнує ринок пасажирських автоперевезень

17 листопада 2011, 18:04
Читать новость на русском

Всупереч діючим нормативам, розміри тарифів на перевезення влада на місцях необґрунтовано знижує, переконані у профспілці працівників автомобільного транспорту та шляхового господарства.

За словами фахівців, доходи автопідприємств формуються на основі тарифів на перевезення, які, в свою чергу, повинні змінюватися та переглядатися в залежності від зростання цін на паливно-мастильні матеріали.

“Нічого подібного не відбувається. За 4 роки вартість палива зросла в 2 рази, а тарифи на перевезення - всього на 18-22%. Тільки в цьому році практично втричі підвищувалася ціна на паливо, а тарифи в більшій частині областей почали переглядатися у бік збільшення з липня 2011 року”, - зауважив голова профспілки працівників автотранспорту Олег Хмарний.

Учасники ринку також зауважують, що третина перевізників сьогодні працює поза правовим полем, внаслідок чого держава недоотримує близько 12 млрд. грн. податкових надходжень через тінізацію транспортних пасажирських перевезень.

Крім того, за словами Хмарного, нелегальні перевізники захоплюють найпопулярніші маршрути, руйнують роботу великих автобаз, переманюючи персонал, і не дотримуються правил безпеки перевезень.