Україна втрачає привабливість для роздрібних мереж
24 листопада 2011,
15:15
Читать новость на русском
Україна опустилася на 6 позицій у списку найбільш привабливих для розвитку роздрібних мереж в 2012 році в країнах Європи, Близького Сходу й Африки.
Як повідомляє український офіс Міжнародної консалтингової компанії в сфері комерційної нерухомості CBRE, цього разу Україна посіла 23 місце.
З 178 лідируючих роздрібних мереж регіону про готовність розвиватися на українському ринку наступного року заявили лише 13%. Тоді як в торішньому дослідженні цей показник становив 16%.
Утім, навіть незважаючи на нестабільну економічну ситуацію, рітейлери продовжують розвиватися, констатує дослідження. Проте оператори стали обережнішими в виборі як країни та міста, так і об'єкта.