Українські сільгоспвиробники відкривають нові ринки
Українські сільгоспвиробники готові відкривати нові ринки збуту і постачати свою продукцію навіть до держав Далекого Сходу. А саме в Японію, Китай та Бангладеш.
Особливим попитом, на їхню думку, там будуть користуватися м'ясні делікатеси та зернові. Торгувати зі Сходом мають здебільшого приватні компанії, а держава лише сприяти налагодженню зв'язків, вважають експерти.
Водночас українські молочники та м'ясники прокладають місточки до ЄС. У вересні вони зустрічатимуть європейських контролерів, які мають визначити кандидатів на поставки продукції.
Поки ж ми продаємо в європейські країни лише 40 тисяч тонн курятини, а ще маємо річні квоти на експорт 20 тисяч тонн свинини та майже вдвічі менше яловичини. З такими поставками здатна впоратися кілька підприємств, скаржаться виробники. Тож планують звернутися до уряду, аби той наполягав на розширені обсягів.