"ВКонтакті" повертається на ринок медійної реклами
24 листопада 2011,
15:50
Читать новость на русском
Продажами у додатках мережі займеться "дочка" групи "Відео Інтернешнл" - агентство IMHO VI.
Наступного року партнери планують заробити близько 1 млрд. рублів. Пише "Комерсант". Так, уже з 2012 році агентство продаватиме банери та додатки, що спливають на екрані у ході завантаження посилань. Комісія агентства складає 15-20% від рекламного контракту, а також бонуси за виконання плану. Решту суми "Вконтакте" планує ділити з розробниками 50 на 50.
Нагадаємо, "ВКонтакті" відмовилася від формату медійної реклами на сторінках сайту на початку поточного року, зосередившись на контекстній. А медійну можна було придбати лише в додатках соціальної мережі.