Як криза може допомогти старту малого бізнесу

2 березня 2015, 20:46
Читать новость на русском

Криза як стимул для старту. Молоде подружжя Анісімових не побоялось фінансових труднощів і наважилось розпочати свою справу. Анна й Андрій хотіли шити модний і зручний одяг - ідею обмірковували давно, а почали торік у серпні.

Чоловік розповідає, в першу партію вклали близько 30 тис. — в тканини, в пошив. Робили все мінімально. Мені подобається це робити, моїй дружині подобається це робити і взагалі, в ідеалах, в планах щоб це переросло в щось велике.

Свій товар подружжя продає через інтернет та в магазинах.

Дизайном займаються разом - перші моделі випробовували на собі та друзях. Нині їхня маленька справа вже окупається і подружжя дивиться в майбутнє з оптимізмом. Їхні світшоти, сорочки, худі, спідниці продаються через інтернет і в магазинах. Молоді люди намагаються не піднімати цін на свої речі. Нині українські товари користуються дедалі більшим попитом, бо дешевші за імпортні, а якістю не поступаються.

До того ж наші виробники навчились робити практично все – від їжі й косметики, до одягу, побутової хімії - розповідають у магазині, де продаються виключно українські товари.

Вони приходять спершу із цікавості, пробують, тестують. а потім повертаються, оскільки доходять до висновку, що товари не поступаються за якістю, а в більшості випадків вони навіть перевищують очікувану якість,
— коментує директор магазину Зоя Мисник.

Молоде подружжя підприємців вже готує нову весняну колекцію. Анна та Андрій планують розширити асортимент –до класичних моделей додати нові.