Японія поширюватиме в світі свою торговельну культуру

26 березня 2012, 20:45
Читать новость на русском

Влада країни вирішила відкривати за кордоном торгові квартали, які будуть називатись так, як і відомі токійські осередки комерції - Ґіндза, Сібуя і Хараюку.

Як повідомляє The Bellingham Herald, таким чином уряд хоче популяризувати японську культуру, насамперед, в Китаї, Південній Кореї, Індії, Франціі та США, і, відповідно, збільшити турпотік в Країну сонця, що сходить.

Очікується, що програма Міністерства економіки під назвою Cool Japan стартує в квітні поточного року. В проекті візьмуть участь не лише великі японські рітейлери, але й дрібні магазини, які продають сувеніри. Завдяки урядовій програмі закордонні продажі японських компаній до 2020 року зростуть до 8-11 трлн. єн.

Нагадаємо, в жовтні минулого року 15 японських виробників одягу вже відкрили в Сінгапурі міні-квартал крамниць під назвою Harajuku Street Style. Проект викликав великий інтерес серед покупців.