Starbucks робить ставку на іноземний ринок
Як повідомляє Reuters, американська мережа кав'ярень заявила про реорганізацію, в результаті якої в майбутньому компанія буде отримувати половину виторгу за кордоном.
Starbucks утворить, замість теперішніх двох, три підрозділи: в Китаї і Азійсько-Тихоокеанському регіоні, в Америці та Європі, Близькому Сході і Африці.
Нова структура компанії запрацює з кінця вересня під загальним керівництвом виконавчого директора Говарда Шульца. Як пише “The Wall Street Journal”, Starbucks хоче зробити Китай своїм найбільшим ринком.
Торік на півдні країни компанія купила кавову плантацію, організувала виробництво і заявила про намір до 2015 року відкрити у Піднебесній 1000 кав'ярень. Крім того, в наступному році Starbucks планує вихід на індійський ринок, а в 2013 - на в'єтнамський.