Викладач знайшов гаманець та повернув власнику, вистеживши його через LinkedIn и Google
Джерело:
ViceВикладач, який працює в Лондоні, знайшов гаманець з банківськими картками і повернув його власнику, розшукавши того за допомогою мережі LinkedIn та Google. Всі свої дії викладач показував у твітері.
Викладач з Пакистану Газі Таймур прогулювався по Лондону, коли побачив на землі гаманець. Він намагався одразу знайти поглядом господаря, але той вже розчинився в натовпі.
Читайте також Космічний пілот та менеджер з етики: які професії стануть популярними у майбутньому
Газі уявив, що відчуватиме людина, коли побачить, що гаманець пропав. Тож він вирішив, що треба його знайти через ім’я карток у гаманці.
Гаманець, який знайшов Газі Таймур / Фото Vice
Спочатку викладач спробував знайти профіль Рахула в соцмережах. Потім почав шукати його в Google, але не зміг. Після цього Газі згадав про іншу соцмережу – LinkedIn.
Так, викладач дізнався, що в ній зареєстровано три Рахула, і один з них проживає в Лондоні. LinkedIn повідомив, що Рахул працює в британській компанії з виробництва продуктів харчування і напоїв.
Тому Газі Таймур вирішив подзвонити в їх головний офіс. Але зробити це виявилося нелегко. За його словами, адрес компанії та їх телефону не було ні в Google, ні на сайті. Але у відкритих джерелах Таймуру вдалося знайти річні звіти компанії, в якій працював Рахул, і звідти дізнався їхню адресу.
Я на крок ближче до Рахулу. Головний офіс знаходиться в Шордіч [район Лондона]. Сподіваюся, він не заблокував банківські карти, інакше все це було даремно,
– написав викладач у твітері.
Так, Газі вдалося знайти Рахула, він віддав йому гаманець і зробив фото з задоволеним власником. “Хлопці, ми знайшли Рахула! Він в шоці, сльози на очах”, – додав викладач.
Власник гаманця Рахул / Фото Vice
Чоловік розповів, що багато людей писали йому слова вдячності за те, що він не залишився в стороні і допоміг іншій людині.
Що робити, якщо ви загубили банківську карту
У разі якщо банківська карта загубилася або її вкрали, необхідно відразу ж зателефонувати в службу підтримки банку і заблокувати картку.
Оператору, для того щоб він міг переконатися в тому, що дзвінок робить саме клієнт, треба назвати кодове слово, яке вказується клієнтом при оформленні заяви на картку. Після цього банк закарту блокує.
До слова, професор Трой Літтлетон з Массачусетського технологічного інституту, купив дитяче ліжечко для своєї аспірантки. "Воно повинно бути в моєму офісі, щоб моя студентка могла привозити 9-місячну доньку, коли це потрібно. Також я можу пограти з нею, поки її мама щось робить", – написав він.