Керування гелікоптером: чим вище підіймаєшся – тим менший тиск і складніше набирати висоту

20 травня 2014, 02:02
Читать новость на русском

В наші дні гелікоптери виконують безліч функцій. А такі моделі як "Єврокоптер Твін Стар" і "Б-3" можуть водночас швидко долати великі відстані, перевезти вантажі і виконувати завдання в обмеженому просторі.

Здається, що пілотам «Гідро-Один» легко. Та керування вертольотом – завдання не з простих.

Вертоліт – це складний механізм. І змусити його працювати - не так вже й просто. Перша складність – відірватись від землі. Друга – управляти польотом, і третя – не дати машині розбитися у разі відмови двигуна.

Лопатям вертольота для підйому потрібне важке повітря. Але чим вище підіймаєшся – тим менший тиск і тим складніше набирати висоту.

На черзі - керування. Стрімке обертання основного ротора створює певні проблеми. Для початку, корпус вертольота починає крутитися в протилежному до обертання ротора напрямку. Тому для управління машиною і врівноваженого польоту необхідна точно встановлена противага.

Третя складність в управлінні вертольотом – залишитись в повітрі, якщо щось вийде з ладу. Що буде, якщо двигун раптово відмовить? Якщо думаєте, що гелікоптер каменем полетить униз, то помиляєтеся. Щоб літати на цих апаратах, потрібно навчитися здійснювати посадку навіть з несправним двигуном. Це можливо за рахунок довільного обертання.

Якщо гелікоптером керує досвідчений пілот, боятися нічого – насолоджуйтесь польотом на найбільш маневреній літаючій машині в світі.