БФК Gulliver приєднався до міжнародного проекту

21 листопада 2016, 15:06
Читать новость на русском

Уже вкотре БФК Gulliver взяв активну участь в соціальних ініціативах. На цей раз він постав перед киянами і гостям міста у фіолетовому кольорі.

Увечері 17 листопада, в самому центрі столиці, кияни та гості столиці могли бачити незвично фіолетовий Gulliver і подивитися ролик, присвячений Дню недоношеної дитини. У цьому році Україна саме таким чином приєдналася до всесвітньої ініціативи – підсвітила фіолетовим кольором історичний пам'ятник "Софія Київська", Оперний театр у Львові, а також одну з найвищих споруд Києва – багатофункціональний комплекс Gulliver.

Соціальний ролик, який був показаний на медіафасаді Gulliver, був присвячений проекту Нетерплячкі. Його організатори БФ "Свічадо", ТМ "Раненько", Українська Біржа Благодійності та Асоціація неонатологів України об'єдналися для залучення уваги та інформування суспільства про проблеми недоношених дітей. Адже щороку в нашій країні народжується близько 500 000 немовлят 24 000 з них з'являються на світ раніше визначеного терміну.

Ми отримуємо величезне задоволення від того, що приносимо користь суспільству і звертаємо увагу на важливі соціальні теми. За два роки роботи ми оцінили значення символів, в першу чергу – переданих світлом. Перебуваючи в самому центі столиці, БФК Gulliver за допомогою унікального декоративного підсвічування передає настрій усього світу, підтримуючи, таким чином, українців, які зустрілися віч-на-віч з непростою життєвою ситуацією,
– коментувала ініціативу керуюча БФК Gulliver Лілія Рєзвая.

Реалізувати цю ініціативу стало можливим завдяки унікальному декоративному медіафасаду, розмір якого 17 000 кв.м. На даний момент він є найбільшим медіафасадом у Європі. Розробили це диво технічної думки фахівці легендарної французької компанія Blachere Illumination, на рахунку в якої освітлення Ейфелевої вежі і Єлисейських полів в Парижі. Для реалізації проекту медіафасаду Gulliver було використано 10 000 світлодіодних лінійок з яскравих світлодіодів (LED) преміум якості японської компанії Nichia.

Унікальне підсвічування БФК Gulliver не вперше стає "центром суспільного життя". За три роки Gulliver, як одне з найвищих споруд Києва, передав і створив настрій для мільйон киян і гостей столиці. Адже це є його основне завдання.