"Началось, бл*ть": київська касирка відмовилася говорити українською
В одному з супермаркетів мережі Novus у Києві стався інцидент через мову обслуговування. На прохання покупців говорити українською, касирка відмовилася це робити і відреагувала лайкою.
За таку поведінку касирку вже покарали, а з усім персоналом провели виховні бесіди.
До теми Українською, будь ласка: українці масово скаржаться на обслуговування недержавною мовою
Скандал у Novus: що сталося
Трапилася ситуація ще 22 січня у Києві, але стало відомо назагал після того, як про неї повідомили на фейсбук-сторінці "Рух за мову". У спільноті виклали скриншот посту користувачки Ганни Сокіл. Жінка поскаржилася на касирку, яка не захотіла обслуговувати її українською. Ба більше, та відповіла: "Началось, бля*ь". Жінка позначила у дописі супермаркет і захотіла, аби керівництво розібралося і вжило заходів.
Допис киянки, яка поскаржилася на Novus / Скриншот зі сторінки "Рух за мову"
Цей допис побачили працівники Novus і написали особисто Ганні, що учасників інциденту вже покарали. Касирка, яка обслуговувала жінку, отримала догану і позбулася премії, а старшу касирку магазину звільнили.
Коментар NOVUS щодо інциденту
24 канал звернувся по коментар до PR-директорки мережі NOVUS Христини. Вона підтвердила: з колективом було проведено бесіду, а усі винні справді понесли покарання.
Нам прикро, що даний інцидент стався в одному із наших магазинів мережі, адже ми піклуємось про комфорт клієнтів і прагнемо, аби сервіс працював відмінно,
– PR-директорка Христина.
У мережі зазначили, що така ситуація зав'язана на людському факторі, тому передбачити реакцію та дії співробітників неможливо.
Нагадаємо. Від 16 січня 2021 року набрала сили стаття закону про мову, згідно з якою всі працівники закладів обслуговування та сфери послуг повинні спілкуватися з клієнтами виключно українською мовою. Докладніше про це читайте тут.
Що робити, якщо вас відмовляються обслуговувати українською / Інфографіка 24 каналу