В КМДА знайшли винних у великих чергах на зупинках у Києві

25 березня 2021, 17:23
Читать новость на русском

Джерело:

"Радіо Свобода"

В КМДА заявили, що у величезних чергах на зупинках автотранспорту у Києві, які спостерігаються під час локдауну, винні роботодавці. Мовляв, потрібно працівників на цей час переводити на віддалену роботу.

На думку заступника голови Київської міської державної адміністрації Миколи Поворозника так мають зробити всі некритичні підприємства міста. Втім, він не уточнив які саме галузі до цього поняття можна віднести.

Читайте також У Києві за добу на COVID-19 захворіло вдвічі більше людей, аніж одужало

У всьому винні порушники карантину

Поворозник вважає, що якби усі роботодавці дотримувались карантинних обмежень, то й таких черг на зупинках автотранспорту не було б.

Таких черг не може не бути, коли не виконуються карантинні обмеження в місті в цілому. Я говорю про те, що всі працівники некритичних підприємств мають бути переведені на дистанційну форму роботи. Доки цього зроблено не буде – такі черги спостерігатимуться,
– сказав чиновник.

Микола Поворозник / Фото Kyiv Public Health Center

Також він додав, що як тільки підприємства перейдуть на дистанційну форму роботи, це знизить випадки зараження у транспорті та змінить економічну ситуацію в місті у цілому. У іншому випадку захворюваність буде збільшуватись.

Тоді, на жаль, доведеться ухвалювати рішення про повне закриття міста, в тому числі і громадського транспорту,
– зазначив Поворозник.

Передісторія:

  • У Києві з 20 березня місцева влада запровадила локдаун.
  • Пізніше в КМДА заявили, що це рішення фактично втратило силу, оскільки уряд з 23 березня перевів столицю у "червону" зону карантину, запровадивши ті ж самі обмеження.
  • Під час локдауну у Києві дозволили працювати громадському транспорту за умови дотримання обмежень – у салонах автобусів, тролейбусів, трамваїв та маршруток повинні бути вільними 50% посадочних місць аби пасажири могли тримати дистанцію.
  • Через такі обмеження у години пік в столиці утворюються величезні черги на маршрутки та інші види громадського транспорту. Аби добратися додому люди змушені вистояти у них, не дотримуючись дистанції.
  • Маршрутники попросили КМДА заборонити на час локдауну їх рух, адже возити по 11 пасажирів вони не можуть – економічно не вигідно.
  • Кличко назвав таке прохання маніпуляцією, а його заступник Микола Поворозник підкреслив, що приватні перевізники мають на свій розсуд приймати рішення про те, чи виходити їм на маршрут, чи ні.