Корупція на транспорті: хто і як дерибанить гроші "Київпастрансу"
Мер Києва Віталій Кличко запропонував підвищити оплату за проїзд в міському транспорті столиці. Втім очільник Києва оригінальним шляхом запропонував розв’язати проблему нестачі грошей для міського транспорту.
Два мільйони пасажирів щодня, десятки трамвайних і тролейбусних, сотні автобусних маршрутів, кожна п’ята столична маршрутка і фунікулер – все це обслуговує комунальне підприємство "Київпастранс", отримуючи щодня мільйонні доходи.
При цьому тролейбуси на лінію в ожеледицю можуть пускати з "лисими" колесами, а водії змушені працювати по 12-18 годин в день без оплати за понаднормові.
Читайте також: У Києві стався вибух у маршрутці: водій знепритомнів, серед постраждалих – вагітна
У лютому 2015 року недоліки комунального підприємства помітив і міський голова. Після Революції гідності на посаду генерального директора "Київпастранс" призначили Сергія Майзеля. Саме він мав подолати корупцію на комунальному підприємстві. Але вже у травні 2015 року розслідування "Слідство.Інфо" показало, що чиновник із завданням не впорався – на підприємстві і далі діяли корупційні схеми. Кличко наказав провести розслідування, а крайнім визнали водія, який на камеру розповів про корупційні оборудки. Його понизили до слюсаря, а гендиректор пішов на підвищення.
Та протримався він на новій посаді менше року. Все через підроблений диплом. А на місце Майзеля прийшов його заступник – зять однопартійця Кличка Романа Романюка Дмитро Левченко.
На засіданні Київради 25 травня 2017 року Кличко заявив: "Щоб не класти весь тягар від підвищення цін на проїзд на киян, частину витрат бере на себе місто". Однак він, мабуть, не в курсі що у міста немає своїх грошей, а є тільки кошти, які зі своїх кишень платять киян в якості податків.
Тим не менше, київська мерія вже планує виділити "Київпастрансу" додатково майже 500 мільйонів гривень. Підуть ці кошти на оновлення міського транспорту чи осядуть в кишенях столичних начальників – дивіться у розслідуванні.