Новий скандал у метро Києва: працівниця звинуватила дитину у шахрайстві

9 листопада 2017, 15:22
Читать новость на русском

Резонасний випадок стався у київському метро – дитина в автоматі придбала фальшивий жетон, однак у підсумку її звинуватили у шахрайстві та не пропускали всередину.

Про це пише мама хлопчика Ольга Яблонько на сторінці Facebook-спільноти "Наш дім – Березняки".

Читайте також: Москва чи Київ: соцмережі обурилися через кричущий інцидент у метро

За словами жінки, на станції метро "Лівобережна" її дитина придбала в автоматі два жетони, один із яких виявився недійсний!

Коли турнікет його не пропустив, його почали звинувачувати що він – шахрай. Тільки після того, як він пред'явив свій гаманець працівниці метрополітену, і вона переконалася що, він є платоспроможним, його пропустили у метрополітен. Хоча після цього працівниця слідом прокричала, що такого бути не може, що її обманюють,
– зазначає Ольга Яблонько.

Вона також додала, що купівлю жетона її син здійснив приблизно о 17:40, хоча міг проїхати і за учнівським.

"У наших дітей немає прав? Тільки тому що вони – діти та не можуть довести свою правоту, якщо вони перебувають без батьків!" – резюмувала мама хлопця.

За словами, користувачів, які відписали під дописом, такі випадки у київському метро трапляються вже не вперше.