Як поліція співпрацює з громадою онлайн

4 жовтня 2017, 16:29
Читать новость на русском

Онлайн-сервіс для спілкування киян з поліцейськими "Взаємодія поліції та громади" підбив підсумки перших 100 тестових днів роботи.

114 звернень про порушення правил дорожнього руху, 46 прохань прибрати незаконну торгівлю з вулиць міста, 33 запитання про те, чи має поліція встановлювати дорожні знаки та 18 повідомлень про сусідів-наркоторговців – ось неповна статистика найпопулярніших звернень до онлайн-сервісу "Взаємодія поліції та громади". Він допомагає громадянам розібратись в тому, як працюють поліцейські, та за вирішення яких проблем безпеки в місті вони відповідальні. За потреби, інформація, надана користувачами, передається на опрацювання поліції.

Координатор проекту Анастасія Багній пояснила схему роботи сервісу на прикладі: "Людина звертається з інформацією про те, що у її під’їзді одна з квартир – наркопритон. Такому користувачу ми пропонуємо наступний алгоритм дій: написати запит в Управління з протидії наркозлочинності, звернутись до дільничного, та беремо повідомлення на контроль – через деякий час дізнаємось, чи зробила людина необхідні дії. Якщо зробила, а поліція звернення проігнорувала – ми, як громадська організація, можемо звернутись до керівника відповідного відділку з проханням прокоментувати такий випадок, винести проблему в публічну площину. Якщо ж людина не робить перший активний крок самостійно – ми, на жаль, не можемо допомогти".

Команда проекту співпрацює не лише із поліцією, а й з представниками міської влади – Контактним центром міста Києва 1551.

Разом з DreamKyiv ми поставили собі за мету комплексно дослідити наболілі проблеми міста та зрозуміти, що заважає ефективній роботі по їх вирішенню. Наразі розбираємось з незаконною торгівлею. Головний висновок – слабка законодавча база часто стає на перепоні ефективному реагуванню на факти несанкціонованої торгівлі. Отримані в процесі аналізу висновки наразі опрацьовують юристи нашого Центру. Незабаром ми представимо наше дослідження в КМДА та зрозуміємо, які зміни може ініціювати місто, а які – лише Верховна рада,
– прокоментувала керівник аналітичного відділу Контактного центру міста Києва 1551 Інна Міщанчук.

Для поліцейських проект є своєрідною "громадською приймальнею".

"Сервіс має розвантажити патрульних від великої кількості питань, вирішення яких не є в компетенції поліції. Ви можете побачити на карті сервісу, що у більшості випадків вирішення певної проблеми безпосередньо не стосується поліції та є неможливим без участі міської влади", – зазначив виконуючий обовязки заступника керівника відділу зв’язків з громадськістю Департаменту патрульної поліції Олексій Зіборов.

У планах проекту – додати на платформу новий сервіс "Електронний кабінет дільничного", за допомоги якого користувач зможе побачити контакти свого дільничного інспектора, адресу та години прийому, прочитати про права й обов’язки інспектора.

Наразі сервіс bezpechne.community працює лише в Києві. Проте ціль команди проекту – поширити його на інші міста України. Зокрема, вже є домовленості про запуск з поліцейськими та активістами з Полтави, Миколаєва та Тернополя. Проект реалізується громадською організацією DreamKyiv за підтримки міжнародного фонду "Відродження".

Читайте також: Кіберполіція попередила про нові схеми СМС-шахрайства